Profesjonalnie zaprojektowana strona internetowa jest narzędziem, które umożliwia usprawnienie kontaktów z klientami, dotarcie do grup docelowych, budowanie wizerunku firmy i marki oraz pozyskiwanie danych dotyczących efektywności podejmowanych działań. Strony internetowe zmieniają w obecnej chwili funkcję z wyłącznie informacyjnej na handlową.

Witryna internetowa firmy jest zarówno jej wizytówką jak i narzędziem dokonywania wymiany handlowej. Ładna i ciekawa, a przy tym wygodna w nawigacji strona internetowa już na samym początku może pomóc zdobyć przychylność klientów. Strona www świadczy o firmie tak samo jak podejście do klienta. Dobrze wykonana, funkcjonalna i ładna przyciąga, brzydka, z błędami odpycha.

Strona www tak jak reklama w prasie, na bilboardzie czy w radio lub telewizji ma za zadanie utrwalić markę firmy, zdobyć nowych klientów, ale również zawierać najistotniejsze informacje na temat przedsiębiorstwa.

 

Etapy projektowania stron www:


1. Koncepcja
- zebranie informacji dotyczących funkcjonalności strony
- zapoznanie się z wizją wyglądu strony klienta.
- analiza docelowej grupy odbiorców
2. Przygotowanie projektu strony głównej
3. Akceptacja projektu przez zamawiającego
4. Stworzenie w pełni funkcjonalnej strony www
5. Optymalizacja treści

 

Tworzenie stron www zgodne ze standardami

Dzięki tworzeniu strony www z zastosowaniem poprawnego składniowo języka XHTML jako elementu opisującego strukturę serwisów i dodatkowo arkuszy styli CSS, opisujących warstwę prezentacyjną naszego dokumentu uzyskujemy:

na etapie projektowym:

  • mniejsze koszty stworzenia witryny
  • łatwość wprowadzania zmian i implementacji programów, aplikacji

 po wdrożeniu:

  • mniejsze koszty utrzymania witryny
  • większa elastyczność
  • możliwość szybkiej zmiany wyglądu serwisu (grafiki,kolorystyka) za pomocą zmiany tylko arkusza styli CSS
  • większa dostępność
  • większą oszczędność pasma internetowego (jest to ważne w przypadku dużych projektów
  • zmniejszenie czasu ładowania strony (poprawnie napisany kod XHTML potrafi być zredukowany od 25% do 50% w stosunku do zwykłego kodu HTML)
  • poprawność wyświetlania w wielu przeglądarkach internetowych (Internet Explorer, Mozilla FireFox, Opera)
  • większą dostępność na ekranach urządzeń mobilnych takich jak telefony komórkowe
  • wsparcie dla usługi pozycjonowania (web positioning) w oparciu o wyszukiwarki internetowe

* kreacja i tworzenia serwisów WWW (WebDesign), * wdrażanie systemów zarządzania treścią (CMS) * projektowanie internetowych aplikacji bazodanowych, * utrzymywanie serwisów (WebHosting) * aktualizacja zawartości oraz opieka techniczna, * pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach * marketing internetowy i doradztwo w e-biznesie